Hellenic Open University Conferences, International Conference on Business & Economics of the Hellenic Open University 2016

Font Size: 
Στατιστική διερευνητική ανάλυση των παραγόντων που συντελούν στην παρακολούθηση ηλεκτρονικών και εντύπων μέσων μαζικής επικοινωνίας στην περίοδο της σημερινής οικονομικής κρίσης της Ελλάδας
Christos C. Frangos, ALEXANDROS ANASTASIOS CHATZIS

##manager.scheduler.building##: Titania
##manager.scheduler.room##: Platon
Date: 2016-04-23 04:15 PM – 06:00 PM
Last modified: 2016-05-25

Abstract


1.Περίληψη

Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η εύρεση μέσω τυχαίας δειγματοληψίας, των παραγόντων οι οποίοι επηρεάζουν τους πολίτες ώστε να παρακολουθούν ορισμένα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) είτε εφημερίδες, είτε ραδιόφωνο, είτε τηλεόραση, είτε κοινωνικά δίκτυα και blogs. Το τυχαίο δείγμα ήταν 180 άτομα από κάθε ηλικία και οι μέθοδοι τις οποίες χρησιμοποιήσαμε ήταν α. περιγραφικά στατιστικά(descriptive statistics)  β. πίνακες συνάφειας χ2 τεστ (cross tabs),γ.  παραγοντική ανάλυση (factor analysis), δ. ανάλυση αξιοπιστίας (reliability analysis). Οι κύριες αιτίες παρακολούθησης ΜΜΕ είναι: α) Ψυχαγωγία, σφαιρική ενημέρωση και προσωπικότητα του παρουσιαστή, ειδικά ως προς τη  τηλεόραση. β) Ένθετα, ειδικές στήλες και προσπάθεια εύρεσης νέων ευκαιριών για εργασία ειδικά ως προς τις εφημερίδες γ) Η προσωπικότητα του παρουσιαστή και η επιθυμία των ακροατών για διασκέδαση  ειδικά ως προς το ραδιόφωνο δ) Η έλλειψη αυτοπεποίθησης, η μοναχικότητα και  η ανάγκη για αγορές και τυχερά παιχνίδια ειδικά ως προς τη  περίπτωση των κοινωνικών δικτύων.

Λέξεις κλειδιάΜέσα Μαζικής  Ενημέρωσης, συχνότητα παρακολούθησης ΜΜΕ, παραγοντική Ανάλυση, Ανάλυση Αξιοπιστίας

JEL CLASSIFICATION : M1,M2,M3,O1,O2,O3

 


Keywords


Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης; συχνότητα παρακολούθησης ; ΜΜΕ; παραγοντική Ανάλυση; Ανάλυση Αξιοπιστίας

Conference registration is required in order to view papers.